Pagina's

dinsdag 15 april 2014

Bucketlist 2014 | Deel 1/9

















Even een update van mijn bucketlist van 2014!
Niet echt een leuke update zoals jullie aan bovenstaand plaatje kunnen zien..
Het gaat over dit 'doel': - Toegelaten worden op de ALO (weet nog niet of ik naar A'dam of Zwolle wil).


Helaas is dit niet gebeurd, ik ben niet ervoor geslaagd doordat de hoge school teveel aanmeldingen had en de mensen zonder 1 voldoende door mochten. Ik had er 1....
Het was dus echt een kwestie van pech hebben.
Ik was teleurgesteld en verdrietig omdat dit al mijn 2e studiekeuze was.
Binnen 2 weken moet ik nu een nieuwe studie kiezen en dit vind ik behoorlijk lastig!

Ik heb een paar opties dit mij wel leuk lijken:

  • Bedrijfskunde MER
  • Logistiek en economie
  • Human Resource Management
Ik probeer positief te zijn en door te gaan, en dit was het bericht die ik op Facebook had gezet toen ik het te horen had gekregen:
Dan krijg je de brief thuis waar je toekomst mee bepaald wordt en dan valt dit negatief uit... Vol onbegrip en veel teleurstelling probeer ik het op me te nemen dat mijn vervolgopleiding niet sportdocente wordt. Maar ik blijf positief en ga opzoek naar een andere opleiding, het had gewoon niet zo mogen zijn denk ik dan maar!

Ik denk dat dit de juiste manier is om door te gaan en positieve energie te behouden! 
Misschien dat een van jullie, een van deze studies heeft gedaan en mij er iets over kan vertellen!
Hebben jullie nog goede tips voor mij om een studie te kiezen of een leuke management/economische studie die je aanraadt? Laat het mij dan weten :)



4 opmerkingen:

  1. Ahh wat vervelend dat je niet bent toegelaten, terwijl dit al je tweede studiekeuze is. Echt balen!
    Ik kan je helaas niets over de andere drie opleidingen vertellen, want ik doe de secretaresse opleiding.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vervelend joh.. soms zit het leven echt een beetje tegen! maar keep it up girl! komt goed! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen